Produsele, pe care le-ai cumpărat de la Mirjan24 nu îndeplinesc toate așteptările tale și vrei să le returnezi? Poți face acest lucru în decurs de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii! Găsești mai jos pașii, pe care trebuie să îi urmezi, pentru a returna produsul.
Pasul 1
În decurs de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, informează biroul de relații clienți că vei efectua returul. În acest scop, completează formularul și trimite-l prin email la adresa: [email protected] Descarcă formularul aici.
Atenție: Doar retururile notificate vor fi luate în considerare pentru soluționare.
Pasul 2
Pregătește produsele pentru retur.
Nu se poate returna produsul montat - mobila trebuie să fie demontată. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare, în care au fost livrate (în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, fără urme de utilizare, manipulare etc.).
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Nu se poate returna produsul montat
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri
- Produse fără ambalajul original
- Produse aduse pe comenzi speciale
Pasul 3
Produsul ambalat, după stabilirea prealabilă a termenului, va fi preluat de la tine de curierul Mirjan24. Costul de retur este egal cu costul de livrare inclus pe documentul de vânzare și va fi dedus la plata fondurilor pentru produsele restituite.
Pasul 4
Așteaptă rambursarea banilor:
Banii vor fi restituiți în contul bancar, menționat pe formularul de retur. Rambursarea banilor va avea loc în termen de 30 de zile calendaristice, de la data notificării returului
Informații detaliate despre returul produselor poți găsi în Regulamentul nostru de vânzare